XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa
Testuingurua
(...) ikusten da Eremutik Independentziaren eta Aurrekontzepzioei buruzko independentziaren artean.
Era berean, analisi faktoriala egin eta gero,
Bestalde,
Esan daiteke, beraz, gure hipotesia gehienbatean egiaztatu egiten dela, hots, koerlazio positibo esanguratsua agertzen dela Eremutik Independentziaren eta inguruneko prekontzepzioei buruzko independentziaren artean.
Baina, Eremutik Independentziak, inguruneko kontzepzioenganako independentzia ekartzen duen bezalaxe, joera handiagoa ematen du norberaren teoria pertsonaletan zentratzeko.
Horregatik, gerta daiteke, Eremutik Independentziaren eta teoria prebioekiko independentziaren artean koerlazio negatiboa agertzea, Itaun32-ko PK3rekin gertatzen den bezala.
Gerta daiteke ere, bi indar kontrajarriek elkar ezabatzea, eta koerlazio esanguratsurik ez ematea, beste gai-multzo batzuetan gertatzen den bezala.
3.
Neskak dira, prekontzepzio okerrekiko atxikimendu handiena dutenak.
Bestalde, Eskolako kalifikapen orokorrari eta arlokako kalifikapenei begiratzen badiegu,
Dirudienez
1. Jaso ditugun emaitzetan (bai deskriptiboki jaso ditugunetan, bai koantifikaturik jaso ditugunetan), garbi geratu da,
Egia da, prekontzepzio okerren batek indarra galtzen duela, haurrak adinean aurreratu ahala, baina beste batzuek indarra irabazten dute.
Esan daiteke beraz, adinean eta ikasmailetan aurreratu arren, Natur-eko gaiei buruzko prekontzepzio okerrak (...).